Напрямок — порятунок довкілля

Занепокоєність станом довкілля стала лейтмотивом у розробці стратегій розвитку багатьох компаній. Якщо Ви відкриваєте коробку з новим айфоном і не знаходите всередині навушників та зарядного пристрою, то можете втішатися думкою, що таким чином Apple бореться із забрудненням пластиком. Утім, якщо без жартів, то Ink World Magazine відзначає драматичну зміну в ставленні до проблем екології за останні 10 років.

Виробники упаковки часом стають жертвою критики “зелених” активістів, які легко забувають, що часто продукт без упаковки має термін зберігання тривалістю у лічені години. По закінченню цих кількох годин якісний продукт перетворюється на чергове джерело забруднення. Лише це легко доводить, що боротьба за продовження терміну зберігання продукції є, власне, боротьбою за зменшення забруднень.

Але реальність ставить перед виробниками упаковки чим далі, тим складніші завдання. Головний наголос стоїть на заміні пластику іншим матеріалом. Дехто розглядає скло як альтернативу, хоч очевидно, що цей варіант не є панацеєю. Упаковка має бути придатна до переробки та повторного використання — з цим погоджуються усі. Досягнення цього ефекту залежить від усіх складових упаковки. Зокрема це залежить також і від фарби, яку Ви використовуєте у виробництві.

Загальновідомим є факт, що європейське законодавство є найприскіпливішим у питаннях виробництва екологічно шкідливих компонентів. Це стосується також і виробництва фарби.

Якщо Ви бажаєте бути у тренді, бачите себе в когорті захисників довкілля, а, найголовніше, прагнете, щоб споживачі Вашої продукції бачили Вас таким — Ваш вибір — європейський виробник фарби KAO Chimigraf!

Разом ми зробимо світ кращим!