Відчуйте друк на дотик

Можна бути впевненним, що у повсякденному житті Ви вже стикалися з продукцією, виготовленою із застосуванням вибіркового УФ лакування (Spot UV). І це не повинно дивувати, оскільки технологія набуває стрімкого поширення.

Глянцевий блиск виокремлених деталей на задрукованій поверхні захоплює око й привертає до себе увагу. Цей ефект найчастіше використовується при виготовленні візитних карточок, але застосовується також при виготовленні упаковки та етикеток.

Для посилення ефекта вибіркове лакування наноситься на матовий папір і той об’ємний контраст, що виникає при такому поєднанні, просто приковує до себе увагу.

Але навіщо зупинятися на цьому, якщо можна ще посилити 3D ефект друку за допомогою об’ємного лаку (Raised Varnish), що дозволяє надати насправді тривимірного вигляду окремим об’єктам друку? При чому це враження не тільки візуальне, тактильні відчуття при дотику з таким виробом мимоволі викликають бажання затримати його на мить в руках і таким чином у споживача вже підсвідомо (а може і свідомо) виникає позитивний контакт з продуктом і з виробником. 

Вже прописною істиною є спостереження, що залучення додаткового відчуття у споживача є запорукою успіху у продажах. Надавши можливість потенційному клієнту не тільки милуватися зовнішнім виглядом упаковки, а також відчути на дотик ті сегменти, на котрі Ви в першу чергу хочете звернути увагу, можна бути впевненими, що Ви помітно виділетеся з поміж конкурентів.

І спеціалісти Імпрімо радо нададуть Вам цю можливість.